סדנת ניקוי רעלים לגיל השלישי בזום

שיתוף ב facebook
Facebook

הסדנה מאפשרת להתחיל באורח חיים בריא ומאוזן שמחזיק לאורך זמן.

חודש ימים של תהליך הדרגתי המותאם לחילוף החומרים בגיל השלישי, שיסייע לך להרגיש בריאה וקלילה יותר אנרגטית ופחות עייפה. מדדי בדיקות הדם ישתפרו. 

"על הדרך" תפחיתי במשקל בלי לרעוב עם שפע של אפשרויות של אוכל טעים מזין וקל להכנה.

תהליך הניקוי מתבסס על תזונה ייחודית ותפריט שנחקר ונבנה לאחר ניסיון קליני בעולם הנטורופתיה. בנוסף לתזונה המלצות לצמחי מרפא המסייעים לשחרר רעלים ומפחיתים תשוקה למתוק, מסייעים לאיזון כללי של הגוף והנפש.

 

התוכנית כוללת:

  • ליווי אישי: מילוי שאלון רפואי ושיחה טלפונית אישית איתי לפני תחילת הניקוי לצורך התאמה אישית של התוכנית אלייך.
    שיחות אישיות במהלך התכנית לפי שיקול דעתי.
  • תמיכה שבועית והדרכה בחמישה מפגשים קבוצתיים – אחת לשבוע מפגש בזום, מפגש ראשון שעה וחצי כל שאר המפגשים שעה. במהלך כל מפגש אסביר על התהליכים אותם אנו עוברים, בכל מפגש אנחה מדיטציה קצרה, תקבלי ממני כלים מעשיים שיעזרו לך לעבור את התהליך בקלות. הקבוצה משמשת מרחב לשיתוף ומהווה קבוצת תמיכה שנמצאת כאן בשבילך. 
  • תמיכה קבוצתית נוספת – בקבוצת ווטסאפ בהנחייתי, מאפשרת מרחב תמיכה ושיתוף במהלך השבוע בין המפגשים בזום. 
  • רשימת קניות מומלצת.
  • הצעות למתכונים טעימים ובריאים בהתאם לשלבי הניקוי.
  • הקלטה קולית (קובץ אודיו) של המפגש על מנת שתוכלי לחזור ולהאזין וליישם בקלות.
  • קובץ עם ההנחיות ליישום בשבוע הקרוב.  

 

בנוסף:|

המלצות לצמחי מרפא לשיפור תהליך הניקוי. 

המלצות לתנועה מותאמת לשלבי הניקוי.

המלצות על תרגילי מדיטציה המותאמים לשלבי הניקוי.

 

התשלום

יתבצע לאחר המפגש הראשון.

בהעברה בנקאית או בביט. 

העלות הינה 1000 ש"ח  בלבד,
בהרשמה מוקדמת מחיר מוזל.

לכל חמשת המפגשים כולל הליווי האישי והקבוצתי, רשימת הקניות המומלצת, הקלטות המפגשים וקבצי ההנחיה. 

***שימי לב, למרות שהמפגשים הם בזום, ההרשמה מוגבלת לעד 15 משתתפות בלבד,
על מנת שתוכלו לקבל יחס אישי פרטני. 

פרטים על הסדנה הקרובה נא ליצור קשר בנייד 054-4987697 או ללחוץ על כפתור הווטסאפ בתחתית העמוד ולשלוח לי הודעה. 

 

לקריאה נוספת על ייחודיות ניקוי הרעלים בגיל השלישי לחצי כאן.

מאמרים אחרונים בבלוג

8 דרכים לשמור על בריאות בעונת הסתיו

עם בוא הסתיו התקצרות הימים והתקררות מזג האוויר, זו העת להתמקד עוד יותר בעצמנו ובבריאותנו.  להלן שמונה דרכים מהנות ופשוטות לשמור על

התמודדות קשישים עם עומס חום ותנאי שרב

אוכלוסיית הקשישים רגישה במיוחד לעומס חום ועלולה להיפגע מכך באופנים רבים. הגוף יודע לקרר את עצמו באמצעות נידוף זהה כאשר טמפרטורת הסביבה